Afspraak maken

Voor het spreekuur moet u altijd vooraf, op werkdagen, een afspraak maken.

Kijkt u ook eens op moetiknaardedokter.nl/ of thuisarts.nl

De assistente stelt u bij het maken van een afspraak aan de telefoon een aantal vragen. Zo kan de urgentie van uw klacht goed worden ingeschat, net als de tijd die de huisarts nodig heeft om u optimaal te helpen

Voor een afspraak en/of visite kunt u bellen tussen 8:00 en 11:00 uur. Indien mogelijk geven we u dezelfde dag een afspraak.

Voor een herhaalrecept of ander formulier kunt u bellen tussen 9:00 en 11:00 uur, of via de digitale omgeving 24 uur per dag.

Voor een visite kunt u tot 11:00 uur bellen.

Er zijn consulten van van 5, 15 of 30 minuten.

U kunt ook een consult krijgen vanaf uw eigen locatie, door middel van beeldbellen. Ook hiervoor maakt u vooraf een afspraak met de doktersassistente.

 

U kunt ook zelf een afspraak inplannen via de app MedGemak ,kijkt u voor meer informatie op mijngezondheid.net

 Kunt u toch niet komen?

Het kan voorkomen dat u toch niet op de afgesproken tijd kunt komen, neemt u dan zo snel mogelijk contact op met de doktersassistente.

Het komt helaas regelmatig voor dat een patiënt een afspraak maakt en vervolgens niet op het spreekuur verschijnt. Het kan altijd gebeuren dat u de afspraak niet door kunt of wilt laten gaan. Belt u in dat geval ten laatste 24 uur van tevoren en geef door dat u niet kunt komen.

Niet op uw afspraak komen is vervelend voor de huisarts, maar ook voor de patiënt die wel graag had willen komen.

Indien u voor de tweede keer in een jaar niet op uw afspraak verschijnt gaan we u een rekening sturen ter waarde van € 25,-.

Deze rekening zal niet door de zorgverzekering vergoed worden.